
Trendyol, unul dintre cele mai mari marketplace-uri internaționale de e-commerce, integrează în platforma sa retailerul român evomag, consolidându-și astfel prezența pe segmentul de electronice și electrocasnice în România. Noua listare marchează o etapă importantă în strategia companiei de a coopta branduri locale și de a oferi consumatorilor o gamă tot mai diversificată de produse tehnologice.
Clienții Trendyol pot achiziționa, începând cu această lună, mii de produse listate de evomag – de la telefoane mobile, laptopuri, tablete și televizoare, până la electrocasnice inteligente și accesorii tech, provenite de la branduri precum Apple, Samsung, Dyson, LG, Xiaomi și altele.
„Pe lângă extinderea gamei de produse electronice disponibile pentru clienții noștri, parteneriatul cu evomag subliniază angajamentul nostru de a integra afaceri locale pe platforma Trendyol și de a le oferi noi oportunități de creștere”, a declarat Irem Yılandil, Head of International Expansion, Trendyol Group.
Parteneriatul face parte dintr-un program accelerat de atragere a sellerilor români, lansat în decembrie 2024. Potrivit datelor furnizate de companie, Trendyol și-a propus să ajungă la 5.000 de branduri și comercianți locali în platformă până la finalul anului. Suportul oferit include instrumente de promovare, analize de vânzări, soluții logistice și campanii de marketing dedicate, toate menite să susțină dezvoltarea sustenabilă a afacerilor autohtone.
Lansarea evomag este însoțită și de o serie de oferte promoționale, valabile pe platforma Trendyol, care includ reduceri la telefoane mobile și electrocasnice de mici dimensiuni, cum sunt aspiratoarele robot și cele verticale.
Fondată în 2010 la Istanbul, Trendyol este activă în prezent în peste zece țări, conectând sute de mii de comercianți cu zeci de milioane de consumatori prin aplicații locale și platforme de e-commerce. În România, extinderea marketplace-ului include tot mai multe branduri din sectorul tech, fashion și home&deco.
evomag, companie fondată și condusă de Mihai Pătrașcu, este una dintre cele mai importante prezențe pe piața de e-commerce din România. Magazinul online oferă o gamă vastă de produse electronice și electrocasnice, dar și articole pentru sport, grădină sau locuință. Cu un trafic zilnic de peste 60.000 de utilizatori și un nivel ridicat de satisfacție în rândul clienților, evomag este recunoscut drept un jucător inovator, inclusiv prin deschiderea primului service pentru trotinete electrice din România. În 2022, compania a atras o investiție de 2 milioane de euro din partea Catalyst România pentru susținerea dezvoltării sale.
Be the first to comment