România, promovată pe cele mai mari ecrane din Doha printr-o campanie gratuită. Litoralul și Delta Dunării lipsesc din clipuri

Vedere din Poiana Brașov. FOTO Ovidiu Oprea
Vedere din Poiana Brașov. FOTO Ovidiu Oprea

România este promovată, în perioada 21-27 iulie 2025, pe cele mai spectaculoase suporturi media digitale din Doha, capitala Qatarului, în cadrul unei campanii derulate de Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului și Turismului (MEDAT). Campania are loc fără costuri pentru statul român, fiind rezultatul unui parteneriat încheiat între MEDAT și compania Dooha Media, unul dintre principalii furnizori de publicitate outdoor din Doha.

Parteneriatul a fost inițiat în urma discuțiilor purtate la târgurile internaționale de turism din prima parte a acestui an, în special în cadrul evenimentului FITUR Madrid. Inițiativa vizează creșterea vizibilității internaționale a României ca destinație turistică și relansarea interesului pentru incoming din regiunea Golfului, o zonă strategică cu potențial semnificativ pentru turismul românesc.

“Qatarul se află într-un moment de expansiune economică accelerată, cu o prezență semnificativă a companiilor multinaționale și un accent tot mai puternic pe industriile creative, inovative și de tehnologie. Într-un astfel de context, o campanie de promovare a României, desfășurată în spații de maximă vizibilitate, devine o oportunitate pentru turismul românesc de incoming.

Am identificat această posibilitate la FITUR Madrid, într-o întâlnire directă cu echipa Dooha Media, și am reușit să negociem o expunere gratuită, timp de o săptămână, pe unele dintre cele mai atractive suporturi media din Doha. Prin această acțiune, țintim atât publicul local, cât și numeroasa comunitate de expați care lucrează și locuiesc în Qatar – oameni activi, interesați de călătorii, mai ales în condițiile în care există zboruri directe între București și Doha”, a declarat Marian Văduva, consilier al Serviciului Marketing și Reprezentare – Direcția Generală Turism din cadrul MEDAT.

Campania se derulează în două formate. În weekend, clipurile video realizate de Charlie Ottley sunt difuzate pe ecranele curbate exterioare ale Tawar Mall, un centru comercial de referință în Doha, situat într-o zonă de tranzit intens. În timpul săptămânii, promovarea are loc pe ecranul ICONO, amplasat într-una dintre cele mai circulate intersecții din capitala qatareză.

Obiectivele urmărite prin această campanie includ atragerea turiștilor din regiunea Golfului către România, stimularea parteneriatelor dintre operatorii români și cei din zona arabă, precum și consolidarea imaginii de destinație autentică, sigură și atractivă la nivel internațional.

Este prima acțiune de promovare turistică a României în Doha după o pauză de șase ani, țara noastră neavând un stand național la târguri de profil din regiune din 2019. În acest context, campania de la Doha marchează un moment simbolic de relansare a interesului pentru destinațiile românești într-o zonă cu potențial turistic major.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația EUplus, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe EUplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*